Akhiri tahun ini dengan percutian yang sewajarnya atau mula merancang lebih awal untuk tahun 2024. Terbang dari Kuala Lumpur untuk menikmati kawasan ajaib musim sejuk di London, terokai keindahan Jepun atau rasai makanan jalanan yang menakjubkan di Taiwan dan Korea. 

Terokai salah satu daripada banyak destinasi kami yang luar biasa di sekitar Asia Tenggara seperti Thailand, Vietnam dan banyak lagi. Selain itu, nikmati kemudahan yang lebih baik dengan penerbangan terus dari Kuching ke Singapura. 

Pencari pengembaraan juga boleh mengambil peluang dan menemui sesuatu yang berbeza dengan destinasi baharu kami seperti Ahmedabad, Trivandrum dan Amritsar di India, serta Bandung melalui Kertajati di Indonesia (perkhidmatan ulang-alik percuma tersedia secara eksklusif untuk penumpang Malaysia Airlines ke/dari bandar Bandung). 

Untuk sesuatu yang lebih dekat dengan rumah, habiskan hujung tahun anda di Johor Bahru, Kuantan, Alor Setar, Terengganu dan banyak lagi.​​

Walau apa pun rancangan anda di sana, ada sesuatu untuk semua orang. Terbang semua dalam sehala ke destinasi domestik dari MYR 79 atau destinasi antarabangsa dari MYR 239.​

Tempat duduk yang luas, layanan keutamaan dan hidangan yang menggoda adalah milik anda dari MYR 419 ke destinasi domestik atau MYR 699 ke destinasi antarabangsa.

Tempah sebelum 9 Nov 2023​
Perjalanan dari sekarang hingga 31 Mac 2024​



Post a Comment