Gambar Hiasan

Buat anda yang mempunyai haiwan peliharaan seperti kucing atau anjing tentu pernah mengalami masalah kucing atau anjing luka akibat bergaduh kemudian berulat pula.

Saya memang suka pelihara kucing tetapi langsung tidak ada pengalaman merawat luka kucing yang bergiuk. Biasanya saya tanya kawan-kawan yang ada kucing tapi ilmunya sama juga macam saya. Tidak sampai hati tengok luka kucing semakin membesar dimamah ulat.

Saya mencari info-info daripada pencinta kucing cara merawat luka kucing anjing yang berulat. Saya sangat bertuah keraja mendapat info yang saya perlukan. Anda sampai ke sini kerana tentu anda juga mencari informasi yang sama. Rupanya terdapat spray ajaib yang dikenali My Pet Vet dapat menyelesaikan masalah yang saya hadapi.

Selepas 3 hari digunakan, saya sudah nampak keberkesanannya. Nampaknya kucing kampung saya besar peluang untuk sembuh.

Cara menggunakan spray ini pun tidak susah cuma spray terus di bahagian yang hendak dirawat.

Bagusnya Spray ajaib My Pet Vet ini, ia merupakan bahan semulajadi dan bebas daripada toksid. Ini membuatkan kucing anda selamat daripada keracunan walaupun kucing menjilat cacair yang di spray di bahagian lukanya. Namun saya tidak jamin sebab luka kucing saya di belakang leher jadi ia tidak dapat menjilat cecair yang saya sembur.

Jika anda mempunyai kucing yang luka sehingga berulat, cuba My Pet Vet mana tahu dapat menyelamatkan nyawa kucing kesayangan anda.



Post a Comment